CARIERĂ

TEMPO ANTICAFE este o alternativă nouă care oferă celor care ne trec pragul un plus de inspirație și motivație, un mod constructiv de petrecere a timpului liber și un loc în care să descopere noi oportunități de dezvoltare personală și profesională.

Îmbinăm distracția cu educația, viața de familie cu munca, astfel încât să oferim o experiență cu adevărat valoroasă clienților noștri.

În perioada următoare ne-am propus să ne mărim echipa cu încă doi colegi(e) noi care să ocupe postul de ASISTENT MANAGER.

Cum ar trebui să fie această persoană pentru a putea fi și ea și noi, mulțumiți de colaborare:

  • Să știe să zâmbească și să știe să se distreze. Vrem să formăm o echipă foarte „neserioasă” și dacă nu e pregătită pentru „fun” nu avem chef de ea.
  • Să fie de gașcă. Atmosfera este unul dintre lucrurile pe care punem foarte mare preț în cadrul echipei.
  • Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește.
  • Să se îmbrace frumos. Imaginea personalului transmite imaginea firmei.
  • Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă.
  • Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat).
  • Să știe să vorbească și să scrie corect (gramatical).
  • Să știe engleză la nivel de conversație.
  • Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, DA!

Ce o să facă această persoană?

  • Va oferi suport clienților.
  • Va da telefoane și va trimite e-mailuri potențialilor clienți, parteneri și colaboratori.
  • Va cere feed-back clienților și va propune soluții care să îmbunătățească activitatea.
  • Se va ocupa de aprovizionarea locației cu resursele necesare ( apă, cafea, ceai, papetărie, consumabile, etc )
  • Va participa la evenimentele TEMPO și se va implica în organizarea și îmbunătățirea lor.
  • Va citi cărți din biblioteca noastră ( obligatoriu )
  • Va prezenta rezumate și recenzii ale cărților în diverse forme ( articole pe site, scurte discursuri la evenimentele special organizate )
  • …. lăsăm loc liber pentru ceva ce ne va veni în minte pe parcurs.

Ce oferim?

  • Distracție ( nu este opțional )
  • Salariu fix.
  • Bonusuri pe baza unor indicatoare de performanță.
  • Procent din profitul firmei.
  • Birou ( cu scaun cu tot )
  • Bibliotecă cu multe cărți.
  • Acces gratuit la toate resursele locației.
  • Șef bun și înțelegător.
  • Atmosferă plăcută de lucru.
  • Posibilități de promovare.
  • Seriozitate ( salariul și bonusurile vor veni întotdeauna la timp )
  • Diplome pentru promovare și recunoașterea meritelor în public ( afiș cu poză la locație și laude pe facebook )
  • Cărți de vizită.
  • Adresă de e-mail.
  • …. lăsăm loc liber pentru că dacă mai apar responsabilități pe parcurs, mai apar și beneficii.

Dacă ai citit acest anunț, ești entuziasmat și crezi că te potrivești cu descrierea, trimite-ne un CV ( cu poză și profil de facebook ) la adresa  recrutare@tempoanticafe.ro  și scrie în mail răspunsul la întrebarea: „De ce vrei acest loc de muncă?”.

Dacă e-mailul tău nu conține răspunsul la întrebare, poză, CV și/sau profil de facebook, candidatura nu va fi luată în considerare!

Te așteptăm cu mare interes!

PS: Dacă știi pe cineva mai potrivit pentru acest post, dă-i și lui/ei de veste!