ECHIPA

În curând, vom deschide în Buzău prima anticafenea din comunitatea locală. Primul proiect de acest fel din regiunea Sud-Est va fi locul în care singura resursă pentru care clienții vor plăti, va fi TIMPUL.

TEMPO ANTICAFE va fi o alternativă nouă care să ofere celor care ne trec pragul un plus de inspirație și motivație, un mod constructiv de petrecere a timpului liber și un loc în care să descopere noi oportunități de dezvoltare personală și profesională.

Vom îmbina distracția cu educația, viața de familie cu munca, astfel încât să oferim o experiență cu adevărat valoroasă clienților noștri.

Pentru a putea realiza toate obiectivele pe care ni le-am propus avem nevoie de trei persoane care să se alăture echipei TEMPO și care vor avea rolul de ASISTENT MANAGER.

Cum ar trebui să fie această persoană pentru a putea fi și ea și noi, mulțumiți de colaborare:

  • Să știe să zâmbească și să știe să se distreze. Vrem să formăm o echipă foarte „neserioasă” și dacă nu e pregătită pentru „fun” nu avem chef de ea.
  • Să fie de gașcă. Atmosfera este unul dintre lucrurile pe care punem foarte mare preț în cadrul echipei.
  • Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește.
  • Să se îmbrace frumos. Imaginea personalului transmite imaginea firmei.
  • Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă.
  • Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat).
  • Să știe să vorbească și să scrie corect (gramatical).
  • Să știe engleză la nivel de conversație.
  • Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, DA!

Ce o să facă această persoană?

  • Va oferi suport clienților.
  • Va da telefoane și va trimite e-mailuri potențialilor clienți, parteneri și colaboratori.
  • Va cere feed-back clienților și va propune soluții care să îmbunătățească activitatea.
  • Se va ocupa de aprovizionarea locației cu resursele necesare ( apă, cafea, ceai, papetărie, consumabile, etc )
  • Va participa la evenimentele TEMPO și se va implica în organizarea și îmbunătățirea lor.
  • Va citi cărți din biblioteca noastră ( obligatoriu )
  • Va prezenta rezumate și recenzii ale cărților în diverse forme ( articole pe site, scurte discursuri la evenimentele special organizate )
  • …. lăsăm loc liber pentru ceva ce ne va veni în minte pe parcurs.

Ce oferim?

  • Distracție ( nu este opțional )
  • Salariu fix.
  • Bonusuri pe baza unor indicatoare de performanță.
  • Procent din profitul firmei.
  • Birou ( cu scaun cu tot )
  • Bibliotecă cu multe cărți.
  • Acces gratuit la toate resursele locației.
  • Șef bun și înțelegător.
  • Atmosferă plăcută de lucru.
  • Posibilități de promovare.
  • Seriozitate ( salariul și bonusurile vor veni întotdeauna la timp )
  • Diplome pentru promovare și recunoașterea meritelor în public ( afiș cu poză la locație și laude pe facebook )
  • Cărți de vizită.
  • Adresă de e-mail.
  • …. lăsăm loc liber pentru că dacă mai apar responsabilități pe parcurs, mai apar și beneficii.

De când avem nevoie?

Vom începe activitatea în jurul datei de 15 iunie, dar vrem să găsim cele trei persoane cât mai repede pentru că este nevoie de o perioadă de training (gratuit) care să ajute echipa să înțeleagă mai bine misiunea, viziunea și valorile TEMPO ANTICAFE.

Dacă ai citit acest anunț, ești entuziasmat și crezi că te potrivești cu descrierea, trimite-ne un CV ( cu poză și profil de facebook ) la adresa  recrutare@tempoanticafe.ro  și scrie în mail răspunsul la întrebarea: „De ce vrei acest loc de muncă?”.

Dacă e-mailul tău nu conține răspunsul la întrebare, poză, CV și/sau profil de facebook, candidatura nu va fi luată în considerare!

Te așteptăm cu mare interes!

PS: Dacă știi pe cineva mai potrivit pentru acest post, dă-i și lui/ei de veste!